Odbor komunikace a vnějších vztahů
Kontakty:
Ing. Mgr. Šárka Jakoubková / ředitelka
- Tel:
- +420 257 072 392
- E-mail:
- jakoubkovas@senat.cz
Stručná charakteristika:
Hlavními úkoly Odboru komunikace a vnějších vztahů je zabezpečení řízení externí a interní komunikace Senátu, kompletní zabezpečování akcí v sídle Senátu a rozvoj vztahů s veřejností včetně vyřizování podání občanů, rozvoj vztahů a spolupráce s klíčovými partnery.
Vnitřní členění:
Oddělení komunikace
Kontakty:
Mgr. Denisa Čermáková / pověřena řízením oddělení
- Tel:
- 257 072 684
- E-mail:
- cermakovad@senat.cz
Stručná charakteristika:
Oddělení komunikace realizuje a odpovídá zejména, nikoliv však výlučně za:
- plánování, realizaci a vyhodnocení komunikační strategie, jednotlivých projektů a kampaní s cílem zvýšit povědomí a informovanost o činnosti Senátu a jeho orgánů;
- koncepční řízení prezentačních a propagačních aktivit Senátu;
- budování a posilování značky Senátu;
- plánování a realizaci marketingových výzkumů a jejich promítnutí do komunikační strategie;
- v koordinaci s tiskovým tajemníkem řízení strategie, obsahového plánu a realizace v oblasti vnějších vztahů (PR) a interní komunikace,
- zajištění jednotné vizuální komunikace; správu manuálu jednotného vizuálního stylu;
- zajištění podpory tiskovému tajemníkovi při organizaci tiskových akcí a výstupů;
- pořizování fotodokumentace vybraných akcí konaných v prostorách Senátu, zvláště ze schůzí Senátu a z vybraných akcí konaných v prostorách Senátu;
- grafickou i obsahovou prezentaci Senátu na sociálních sítích;
- podíl na správě a aktualizaci internetové a intranetové prezentace Senátu;
- záznam a postprodukci audiovizuálních záznamů ze schůzí Senátu, tiskových konferencí, veřejných slyšení, seminářů a dalších nahrávek pořízených v rámci Senátu ve spolupráci s Odborem informačních technologií a jejich zveřejnění na webu Senátu a uložení do archivu;
- správu rozpočtů jednotlivých kampaní s důrazem na efektivitu nákladů.
Oddělení produkce
Kontakty:
Jitka Boumová / pověřená řízením oddělení
- Mobil:
- 731 124 345
- E-mail:
- boumovaj@senat.cz
Stručná charakteristika:
Oddělení produkce zajišťuje zejména, nikoliv však výlučně:
- produkční zajištění veškerých akcí organizovaných dle bodového systému a dalších akcí na základě rozhodnutí Organizačního výboru nebo Stálé komise pro práci Senátu;
- přípravnou dokumentaci k zajištění veškerých akcí a zajišťuje zveřejnění základních informací o akcích na webových stránkách Senátu, uložení do počítačové sítě Kanceláře Senátu a do archivu;
- spolupráci s externími partnery, kteří se na zajištění akcí podílejí;
- správu bodový systém včetně propočtů na provozní náklady;
- přípravu, realizaci a vyhodnocování koncepce využívání prostor sídla Senátu;
- předtiskovou přípravu, tiskovou produkci a tisk vybraných materiálů;
- návrh a zajištění propagačních a upomínkových předmětů Senátu;
- v koordinaci s Oddělením protokolu navrhuje výběr protokolárních darů;
- návrh a realizaci ediční činnosti Senátu a Kanceláře Senátu;
- objednávky periodického tisku pro jednotlivé organizační útvary Kanceláře Senátu a vedení evidence dodávaných periodik;
- nákup odborných publikací pro jednotlivé organizační útvary Kanceláře Senátu ve spolupráci s Parlamentní knihovnou, včetně vedení jejich evidence;
- pracovní kontakt s knihovnou a čítárnou Parlamentu České republiky;
- vypracování výroční zprávy Kanceláře Senátu ve spolupráci s dalšími organizačními útvary Kanceláře Senátu.
Oddělení vztahů s veřejností
Stručná charakteristika:
Oddělení vztahů s veřejností zajišťuje zejména, nikoliv však výlučně:
- potvrzení přijetí podání občanů adresovaných Senátu nebo Kanceláři Senátu a jejich vyřízení ve spolupráci s příslušnými orgány Senátu a organizačními útvary Kanceláře Senátu, jejich postoupení příslušným orgánům Senátu či jednotlivým senátorům nebo organizačním útvarům Kanceláře Senátu;
- databázi podání a její průběžnou aktualizaci včetně statistického a analytického vyhodnocení došlých podání;
- komplexní zabezpečování a systémové řízení činnosti vyplývající pro Kancelář Senátu ze zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím (ve znění pozdějších předpisů), přijímání, evidování a vyřizování žádostí o poskytnutí informací v součinnosti s věcně příslušnými organizačními útvary Kanceláře Senátu;
- vypracování výroční zprávy Kanceláře Senátu o činnosti v oblasti poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím;
- evidence a zpracování žádostí Subjektu údajů o práva Subjektu údajů podle nařízení GDPR v Kanceláři Senátu ve spolupráci s příslušnými orgány Senátu a organizačními útvary Kanceláře Senátu;
- zajišťuje provoz informačního centra Senátu, koordinuje zpřístupnění historických prostor Valdštejnského paláce veřejnosti na základě plánu schváleného SKKS, organizuje komentované prohlídky sídla Senátu;
- zdravotnické služby při schůzích Senátu a významných akcích konaných v Senátu;
- šatnářské služby při oficiálních společenských, protokolárních a odborných akcích konaných v sídle Senátu prostřednictvím externího subjektu;
- služby při schůzích Senátu, veřejných slyšeních na základě požadavku Odboru organizačního;
- prohlídky historických prostor sídla Senátu v součinnosti s ostatními odbory.