02/07 - Zjednodušené podlimitní řízení - Výměna centrály měření a regulace
V Praze dne 22.10.2007
Výzva k podání nabídky ve zjednodušeném podlimitním řízení
Na základě ustanovení § 38 odst. 4 zákona č. 137/2006 Sb., o
veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen
„zákon“), Vás tímto Česká republika – Kancelář Senátu,
Valdštejnské náměstí 17/4, 118 01 Praha 1, jednající Ing.
Františkem Jakubem, vedoucím Kanceláře Senátu, IČ: 63839407 (dále
jen „zadavatel“),
vyzývá k podání nabídky
ve zjednodušeném podlimitním řízení k realizaci veřejné zakázky
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Výměna
centrály měření a
regulace\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"
za těchto podmínek:
1. Předmět veřejné zakázky
Dodávka HW-zařízení a SW-programů pro systém Měření a
regulace(výměna stávajícího systému XBS-i Excel Building Supervisor
Integrated za systém Honeywell EBI Enterprise Building Integrator) a
jejich zprovoznění včetně obnovení funkce podružných pracovišť.
Instalace programu E-max (hlídání energetického maxima). Úprava
metalických a optických přenosů. Provozní zkouška včetně
zaškolení obsluhy a předání návodu k provozu. Zhotovení nové
projektové dokumentace Měření a regulace - skutečného provedení
změn.
Bližší specifikace je uvedena v zadávací dokumentaci (viz bod 3 této
výzvy).
2. Zadavatel:
Česká republika – Kancelář Senátu, se sídlem Valdštejnské
náměstí 17/4, 118 01 Praha 1
jejím jménem Ing. František Jakub, vedoucí Kanceláře Senátu, IČ:
63839407
kontaktní osoba: PhDr. Lubomír Novotný, tel: 257072756
e - mail: novotnyl@senat.cz
a zmocněným mandatářem pro výkon zadavatelských činností Ing.
Tomášem Krausem
firma Tercier, spol. s r.o.
na adrese Radlická 61, Praha 5
kontaktní osoba: Ilona Zadražilová, tel. 251119224, mail:
info@tercier.cz
3. Zadávací dokumentace:
Zadávací dokumentace je přílohou této výzvy k podání nabídky ve
zjednodušeném podlimitním řízení. V případě požadavku na
dodatečné informace k zadávacím podmínkám se obracejte na slečnu
Ilonu Zadražilovou (kontaktní osoba).
4. Lhůta a místo pro podání nabídek a termín otevírání obálek s
nabídkami.:
Lhůta, ve které lze podávat nabídky končí dne 7.11.2007 v 8.30 hodin.
Otevírání obálek s nabídkami proběhne dne 7.11.2007 v 9.00 hodin v
zasedací místnosti na adrese organizátora zadávacího řízení, tj.
Tercier, spol. s r.o., Radlická 61, 150 00 Praha 5. Být přítomen
otevírání obálek za uchazeče je oprávněn statutární orgán, nebo
jím pověřený zástupce na základě ověřené plné moci.
5. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů
5.1. Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 a profesní
kvalifikační předpoklady dle § 54 písm. a), b) zákona
5.2. Kritéria a doklady pro prokazování ekonomických a finančních
předpokladů:
- dokladem dle § 55 odst. 1 písm. b) zákona - rozvahou za poslední
účetní období
(v případě kalendářního roku je účetním obdobím pro účely této
veřejné zakázky rok 2006). Svoji ekonomickou způsobilost prokáže
uchazeč tím, že jeho výsledek hospodaření
za dokládané účetní období, bude mít kladnou hodnotu.
5.3. Kritéria a doklady pro prokazování technické způsobilosti:
a) Dokladem dle § 56 odst. 2 písm. a) a e) zákona
- seznamem min. tří významných služeb poskytnutých dodavatelem v
rocích 2004 - 2006 v hodnotě každé z nich nejméně 1 mil. Kč bez DPH
s uvedením jejich rozsahu a doby plnění. Přílohou tohoto seznamu musí
být
1. osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby
poskytovány veřejnému zadavateli, nebo
2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné
osobě než veřejnému zadavateli, nebo
3. čestné prohlášení dodavatele, pokud byly služby poskytovány jiné
osobě než veřejnému zadavateli a není-li současně možné
osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů
spočívajících na její straně
Tato osvědčení musí zahrnovat název a adresu objednatele, cenu
plnění, dobu plnění, rozsah a věcný rozsah plnění.
- osvědčením o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele nebo
vedoucích zaměstnanců dodavatele nebo osob v obdobném postavení a osob
odpovědných za poskytování příslušných služeb - dokladem
osvědčující odbornou znalost systému Honeywell.
6. Kritéria hodnocení nabídek:
výše cenové nabídky 65%
záruční podmínky vč. délky záruční doby 20%
režim provádění prací (podíl práce o
sobotách a nedělích a mimo běžnou pracovní dobu) 15%
Blíže viz. Zadávací dokumentace
7. Variantní řešení:
Variantní řešení zadavatel nepřipouští.
8. Zadávací lhůta
Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni je stanovena ve
smyslu znění § 43 odst. 2 zákona na 60 kalendářních dnů. Počíná
běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek a končí dnem
doručení oznámení zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky.
Zadávací lhůta se prodlužuje uchazečům, s nimiž může zadavatel v
souladu s tímto zákonem uzavřít smlouvu, až do doby uzavření smlouvy
podle § 82 odst. 3 nebo do zrušení zadávacího
řízení.
Ing. Tomáš Kraus
jednatel společnosti
Z a d á v a c í d o k u m e n t a c e
dle § 44 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění
pozdějších předpisů
k veřejné zakázce č. 30/07
„Výměna centrály měření a
regulace\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"
Součástí nabídky bude uchazečův návrh smlouvy vycházející z
následujících podkladů. Při dodržení základních smluvních
podmínek, je možno uchazečem návrh smlouvy změnit a rozšířit o
případná další navrhovaná ustanovení, která však nesmí být v
neprospěch zadavatele. Takové případné úpravy budou uchazečem
barevně, popř. v kurzívě vyznačeny v textu návrhu smlouvy jak v
tiskové, tak i v digitální verzi.
ČÁST A.
Smlouva č. ……….
Smluvní strany
Objednatel:
Název: ČESKA REPUBLIKA - KANCELÁŘ SENÁTU
sídlo: Valdštejnské náměstí 17/4, 118 01 PRAHA
jejím jménem: Ing. Františkem Jakubem - vedoucím Kanceláře
Senátu
IČ: 63839407
bankovní spojení: ČNB Praha
číslo účtu: 26423001/0710
Osoba oprávněná jednat ve věcech technických PhDr.Lubomír Novotný
Zhotovitel:
Název:
sídlo:
jeho jménem:
IČ:
DIČ:
bankovní spojení:
číslo účtu:
………………………………………………………..
zapsána u ……………………………, oddíl ……. ,
vložka…………., dne
………..…………………………………………………..
…………………………………………………..………………………………………...
článek I.
Úvodní ustanovení
Smluvní strany se dohodly, že v případech v této smlouvě výslovně
neupravených platí pro obě smluvní strany ustanovení obchodního
zákoníku č. 513/1991 Sb. v platném znění.
článek II.
Předmět plnění
2.1. Dodávka HW-zařízení a SW-programů pro systém Měření a
regulace (výměna stávajícího
systému XBS-i Excel Building Supervisor Integrated za
………..doplní uchazeč……)
a jejich zprovoznění včetně obnovení funkce podružných
pracovišť.
2.2. Instalace programu E-max (hlídání energetického maxima).
2.3. Úprava metalických a optických přenosů.
2.4. Provozní zkouška včetně zaškolení obsluhy a předání návodu k
provozu v českém jazyce jako příloha č. 1 této smlouvy.
2.5. Zhotovení dokumentace skutečného provedení Měření a regulace
jako příloha č. 2 této smlouvy.
..
článek III.
Místo plnění
3.1. objekty areálu Parlamentu České republiky Senát -
Valdštejnský palác, Kolovratský palác, Malý Fürstenberský
palác, Feldovský dům .
článek IV.
Termíny plnění
4.1. Termín provedení všech prací včetně předání dokumentace
skutečného provedení předmětu plnění do 16. prosince 2007.
článek V.
Cena
5.1. Smluvní cena se sjednává ve výši:
bez DPH … . .…………………......
DPH 19%: …………………………..
CENA CELKEM vč. DPH …………………………..
jako cena nejvýše přípustná.
5.2 Cena je rozepsána v položkovém rozpočtu, který je přílohou
č. 3 této smlouvy.
5.3 Smluvní cena je překročitelná pouze z důvodů na straně
objednatele, a to zejména v případě vyžádání vyšších
standardů.
článek VI. Povinnosti zhotovitele
6.1. Zhotovitel je povinen provést předmět plnění řádně a včas v
kvalitě podle platných právních předpisů a technických norem, jakož
i ujednání této smlouvy a to tak, aby umožnil řádnou a úplnou
realizaci předmětu smlouvy.
6.2. Povinnost zhotovitele splnit předmět smlouvy je dána dnem, kdy je
předmět smlouvy předán objednateli a objednatelem převzat.
6.3. Řádné splnění povinnosti zhotovitele provést všechny úkony se
osvědčuje zápisem o předání a převzetí předmětu smlouvy a v
montážním deníku podepsaným oběma smluvními stranami (dále jen
zápis).
6.4. K předání předmětu smlouvy je zhotovitel povinen nejméně pět
dní před uvažovaným předáním a převzetím objednatele písemně
vyzvat.
6.5. Zhotovitel je povinen vést po celou dobu realizace předmětu této
smlouvy montážní deník, Do montážního deníku bude zástupce
zhotovitele denně zapisovat všechny skutečnosti rozhodné pro předmět
plnění, zejména údaje o časovém postupu prací a jejich jakosti, a
rovněž zdůvodnění odchylek prováděných prací od montážní
dokumentace.
článek VII.
Povinnosti objednatele
7.1. Objednatel zajistí podmínky pro plnění zhotovitele (přístup
k zařízení, dokumentace, parkování, technické a soc. zázemí).
7.2. Objednatel zajistí seznámení pracovníků zhotovitele s
bezpečnostními a režimovými předpisy v objektu objednatele.
7.3. Zástupce objednatele je povinen zápisy provedené zhotovitelem v
montážním deníku potvrdit nejpozději do 3 pracovních dnů svým
podpisem a připojovat k nim svá stanoviska a činit další zápisy,
které souvisejí s plněním předmětu plnění. V případě, že se
objednatel k provedeným zápisům v této lhůtě nevyjádří, má se za
to, že s obsahem zápisů souhlasí. Zhotovitel je povinen zápisy
objednatele v montážním deníku respektovat a je oprávněn připojovat
k nim svá vyjádření.
7.4. Objednatel je povinen v zápisu z předávacího řízení popsat
případné vady a nedostatky, nelze-li to, pak popsat, jak se tyto vady
projevují.
článek VIII.
Odpovědnost za vady, škodu a záruky za předmět smlouvy
8.1. Zhotovitel je povinen provést všechny úkony související s
předmětem plnění bez faktických a právních vad.
8.2. Na celý předmět smlouvy poskytuje zhotovitel záruku na dodaný
materiál v délce trvání 36 měsíců a 60 měsíců na provedenou
montáž a programové vybavení.
8.3. Záruka začíná běžet ode dne předání a převzetí předmětu
smlouvy jako celku.
8.4. Zhotovitel je povinen uhradit objednateli všechny prokazatelné
škody, které vzniknou z důvodu reklamací.
8.5. Havárii je povinen zhotovitel odstranit nejdéle do 24 hodin, je-li
to technologicky možné, od okamžiku, kdy se mu tato skutečnost stane
známou.
8.6. Veškeré reklamace vad v průběhu záruční lhůty musí objednatel
uplatnit písemně. Zhotovitel je povinen vadu odstranit do 48 hodin od
okamžiku jejího nahlášení objednatelem..
článek IX.
Platební podmínky
9.1. Nárok na zaplacení smluvní ceny vzniká zhotoviteli po řádném a
včasném předání a převzetí předmětu plnění objednatelem na
základě faktury, která musí mít obecné náležitosti daňových
dokladů podle ustanovení § 12 zákona č.588/1992 Sb.
9.2. Objednatel je povinen zaplatit řádně vystavenou fakturu nejpozději
do 21 dnů ode dne doručení. Za den úhrady faktury se považuje den
odepsání příslušné částky z účtu objednatele.
článek X.
Odstoupení od smlouvy
10.1. Objednatel může odstoupit od smlouvy, poruší-li zhotovitel
podstatným způsobem své smluvní povinnosti a byl-li objednatelem na
tuto skutečnost upozorněn (zápis v montážním deníku, doporučený
dopis).
10.2. Odstoupením od smlouvy zanikají všechna práva a povinnosti stran
ze smlouvy. Odstoupení od smlouvy se však nedotýká nároku na náhradu
škody vzniklé porušením smlouvy, řešení sporů mezi smluvními
stranami, nároků na smluvní pokuty a jiných nároků, které podle
této smlouvy nebo vzhledem ke své povaze mají trvat i po ukončení
smlouvy.
článek XI.
Ostatní ujednání
11.1. Platnost a účinnost smlouvy nastává okamžikem podpisu oběma
smluvními stranami.
11.2. Jakékoliv technické informace, know-how a další důvěrné
informace týkající se obou partnerů, zůstávají jejich vlastnictvím
a nesmí být předávány a nebo obecně zpřístupněny třetí straně
bez předchozího souhlasu smluvního partnera.
11.3. Objednatel se stane vlastníkem předmětu plnění jeho
zabudováním a protokolárním předáním a převzetím od zhotovitele.
Zhotovitel nese nebezpečí vzniku škody jak na zhotovovaném předmětu,
tak na věcech k jeho zhotovení opatřených do okamžiku předání
předmětu plnění a jeho převzetí objednatelem.
11.4. Dnem podepsání zápisu o předání a převzetí předmětu
plnění přechází nebezpečí škody na objednatele.
11.5. Vyšší mocí se rozumí každá nepředvídatelná nebo
neodvratitelná událost, která vznikla
nezávisle na vůli smluvních stran, a která znemožňuje po určitou
dobu zcela nebo
částečně plnit závazky některé smluvní strany. Jako vyšší moc se
uznávají události,
k nimž dojde po podpisu této smlouvy, a kterým nemohla smluvní strana
zabránit. Jedná
se zejména o stávky, výluky, blokády, přírodní pohromy, rozhodnutí
soudu takového
charakteru, že zabraňují nebo zpožďují plnění závazků některé
ze smluvních stran.
11.6. Smluvní strana, u níž dojde k okolnosti vyšší moci je povinna
neprodleně uvědomit druhou stranu o vzniku této události (stejně je
povinna učinit v případě jejího ukončení).
11.7. Povinnosti plnění smluvních stran po dobu trvání okolnosti
vyšší moci se dočasně přerušují a automaticky obnovují
článek XII.
Závěrečná ustanovení
12.1. Jakákoliv ústní ujednání při provádění předmětu smlouvy,
která nejsou písemně potvrzena oprávněnými zástupci obou smluvních
stran, jsou právně neúčinná.
12.2. Smlouvu lze měnit pouze písemnými dodatky, podepsanými
statutárními zástupci obou smluvních stran.
12.3. Tato smlouva je vyhotovena ve 4 výtiscích. Každá smluvní strana
obdržela po dvou vyhotoveních včetně příloh č. 1. – 3., které
jsou nedílnými součástmi této smlouvy.
12.4. Písemnosti mezi stranami této smlouvy, s jejichž obsahem je spojen
vznik, změna nebo zánik práv a povinností upravených touto smlouvou
(zejména odstoupení od smlouvy či výpověď) se doručují do
vlastních rukou. Povinnost smluvní strany doručit písemnost do
vlastních rukou druhé smluvní straně je splněna při doručování
poštou, jakmile pošta písemnost adresátovi do vlastních rukou
doručí. Účinky doručení nastanou i tehdy, jestliže pošta písemnost
smluvní straně vrátí jako nedoručitelnou a adresát svým jednáním
doručení zmařil, nebo přijetí písemnosti odmítl.
12.5. Smluvní strany prohlašují, že si smlouvu včetně jejích
příloh přečetly, s obsahem souhlasí a na důkaz jejich svobodné vůle
připojují své podpisy.
V Praze dne 2007
Za objednatele:
Za zhotovitele:
podpis………………………..
podpis………………………..
jméno: Ing. František Jakub jméno:
funkce: vedoucí Kanceláře Senátu funkce:
razítko razítko
Základní řešení – technické požadavky zadavatele
Uchazečem navržené řešení
Název Popis ks Název Popis ks
x3650 DC Xeon 1,86/4MB/2x512MB/OGB/835W SAS (7979-E1G) Server 1
Server do RACKU 2 jednotky
IBM 512MB (1x512MB)PC2-5300 CL5 ECC DDR2 SDRAM DIMM 2
IBM 146GB Hot-Swap 3.5\\\\\\\\\\\\\\\" 15K RPM Ultra320 SAS
HDD 2
Smart-UPS SC 1500VA (865W) 2U Rackmount/Tower 1
Smart-UPS SC 620I (390W) 1
Desktop 10/100/1 OOOBase T Gigabit síťová karta - SMC9452TX-1 1
Copper-SMCGS16 16-portswitch 10/100/1000 Unmanaged Gigabit 1
ThinkCentre A55 CD2-1.8/1 GB/160GB/DVD-RW/DWI LenovoLCDL171
17\\\\\\\\\\\\\\\"TFT Stanice PC Lenovo A55 1
Lenovo LCD L171 17\\\\\\\\\\\\\\\"TFT 1280x1024/8ms/500:1
TCO-9 1
EBI-DB01280075 SW EBI Honeywell 1
EBI 85-128 reader /5001-7500 point license/
SWEBI-STB1-100 Additional Browser Connection license 1
SWEBI-ST1-100 Additional Station connection license 1
SWEBI-IF-IRC Excel IRC interface 1
SWEBI-OP-ALMPAG Alarm Pager 1
SWEBI-OP-WEBTL Web Toolkit 1
SWEBI-EMCD-FOUND Licence na Energy manager 1
SWEBI-OP-IMM Integrated Maintenance 1
Q7055A1007 Převodník 7
BNA-1C převodník C-Bus/Lan
SW MS 1
OEM Win 2003 R2 w/SP2 Svr Stnd CZ CD 1-4 CPU + 5 CAL
OEM Win 2003 Svr CAL Eng (pouze kl. licence) 5 User CAL 1
SQL Svr Std 2005 Win32 Eng CD/DVD 5 Cl. 1
OEM Office Profesionál 2007 Win 32 CZ MS Powerpoint, Busines Contact
Manager, Publisher 1
SW uživatelský 7500
SW aplikační Naprogramování bodů
SW vizualizační Vizualizace 7500
SW HDO Přenosy vč. hlídání HDO 1
SW Emax E-max program 1
SW školení Zaškolení obsluhy 2
Cena celkem bez DPH
ČÁST B.
Způsob zpracování nabídky uchazeče
1. V nabídce musí být uvedeny identifikační údaje uchazeče.
2. Nabídka bude splňovat podmínky stanovené zněním § 68 zákona a
musí obsahovat zejména návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou
jednat jménem uchazeče a prohlášení podepsané osobou oprávněnou
jednat jménem či za uchazeče, z něhož vyplývá, že je uchazeč
vázán celým obsahem nabídky po celou dobu běhu zadávací lhůty.
3. Součástí nabídky jsou rovněž další dokumenty požadované
zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění
pozdějších předpisů a dokumenty požadované zadavatelem, které jsou
uvedeny ve Výzvě k podání nabídky a v této zadávací dokumentaci.
4. Pokud podává nabídku více dodavatelů společně, jsou povinni
přiložit k nabídce originál nebo ověřenou kopii listiny, z níž
vyplývá, že všichni tito dodavatelé budou vůči zadavateli a
jakýmkoliv třetím osobám z jakýchkoliv závazků vzniklých v
souvislosti s plněním předmětu veřejné zakázky či vzniklých v
důsledku prodlení či jiného porušení smluvních nebo jiných
povinností v souvislosti s plněním předmětu veřejné zakázky
zavázáni společně a nerozdílně.
5. Originál nebo ověřená kopie listiny musí obsahovat vymezení
zastupování těchto dodavatelů jediným právním subjektem, a to jak v
rámci zjednodušeného podlimitního řízení, tak pro případ plnění
veřejné zakázky, včetně průběhu záruční doby.
6. Nabídka bude, vč. dalších dokladů a příloh, kvalitním způsobem
vytištěna na bílém papíře a bude svázána či jiným
odpovídajícím způsobem zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými
listy včetně příloh a nebude obsahovat žádné volné listy. Nabídka
nebude obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v
omyl.
V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači bude nabídka
včetně příloh zabezpečena proti neoprávněnému nakládání s
jednotlivými listy pomocí pečetě. Každý list nabídky bude
samostatně očíslován, s výjimkou předkládaných originálů či
úředně ověřených dokladů k prokázání kvalifikace uchazeče, a na
poslední straně nabídky bude uveden celkový počet listů v nabídce s
podpisem osoby oprávněné jednat jménem uchazeče v rámci předmětné
veřejné zakázky.
7. Nabídku podá uchazeč v jedné uzavřené obálce, která bude
obsahovat jeden originál a dvě kopie dle požadavků zadavatele
uvedených v této zadávací dokumentaci. Uchazečův návrh smlouvy a
vyplněná tabulka č. 1 bude v elektronické podobě na disketě nebo CD
(formát textu MS Word, tabulek MS Excel, obrázky Visio)
v obálce s nabídkou. V případě pochybností nebo rozporů mezi
jednotlivými vyhotoveními se má za rozhodující znění originálního
vyhotovení nabídky v tištěné podobě. Nabídka včetně veškerých
dokumentů bude zpracována v českém jazyce. Bude-li některý z
dokladů předkládaných uchazečem v cizím jazyce, bude v obálce s
nabídkou rovněž jeho úředně ověřený překlad do češtiny.
8. Nabídka bude potvrzena statutárním orgánem uchazeče nebo osobou
pověřenou jednat jménem statutárního orgánu v případě podnikatele
– fyzické osoby bude potvrzena podnikatelem samým. V případě
potvrzení nabídky pověřenou osobou doloží uchazeč v příloze
nabídky příslušnou plnou moc či jiný platný pověřovací dokument.
V obálce s nabídkou bude formou čestného prohlášení uvedeno jméno
osoby, která je oprávněna jednat jménem uchazeče s uvedením rozsahu
jejího oprávnění k takovému jednání.
9. Pro právní jistotu obou stran budou očíslovány všechny listy
obsahu obálky s nabídkou pořadovými čísly vzestupnou nepřerušenou
číselnou řadou. Úředně ověřené doklady či listiny, nebo
vkládané díly oddělující jednotlivé části číslovány být
nemusí. Poslední list dokumentace uchazeče bude obsahovat součet
všech, tedy i neočíslovaných, listů předkládaných uchazečem v
rámci nabídky a dokumentace uchazeče.
Nabídka bude zpracována v následujícím členění:
1. Identifikace uchazeče (jméno, sídlo, kontaktní adresa, IČ, DIČ,
tel., fax., statutární zástupce(-ci), bankovní spojení, osoba
odpovědná za zpracování nabídky.)
2. Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 zák. č. 137/2006 Sb.,
o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen
„zákon“); profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 písm. a),
b) zákona a jejich prokázání
3. Ekonomické a finanční předpoklady dle § 55 odst. 1 písm. b)
zákona
4. Technické kvalifikační předpoklady dle § 56 odst. 2 písm. a), 56
odst. 4 zákona
5. Nabídková cena v požadovaném členění
6. Návrh smlouvy
7. Ostatní (prohlášení dle § 68 odst. 2 zákona atd.)
I. Požadavky na splnění kvalifikačních předpokladů
Dodavatel předkládá doklady prokazující splnění kvalifikace v
originále či v úředně ověřené kopii.
Zahraniční dodavatel prokazuje splnění kvalifikace způsobem podle
právního řádu platného v zemi jeho sídla, místa podnikání nebo
bydliště, a to v rozsahu požadovaném zákonem a zadavatelem. Pokud se
podle právního řádu platného v zemi sídla, místa podnikání nebo
bydliště zahraničního dodavatele určitý doklad nevydává, je
zahraniční dodavatel povinen prokázat splnění takové části
kvalifikace čestným prohlášením. Není-li povinnost, jejíž splnění
má být v rámci kvalifikace prokázáno, v zemi sídla, místa
podnikání nebo bydliště zahraničního dodavatele stanovena, učiní o
této skutečnosti čestné prohlášení. Doklady prokazující splnění
kvalifikace předkládá zahraniční dodavatel v původním jazyce s
připojením jejich úředně ověřeného překladu do českého jazyka;
to platí i v případě, prokazuje-li splnění kvalifikace doklady v
jiném než českém jazyce dodavatel se sídlem, místem podnikání nebo
místem trvalého pobytu na území České republiky.
(1) Zájemce je v nabídce povinen prokázat splnění základních
kvalifikačních předpokladů ve smyslu § 53 zákona. Základní
kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel,
a) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin spáchaný ve
prospěch zločinného spolčení, trestný čin účasti na zločinném
spolčení, legalizace výnosů z trestné činnosti, podílnictví,
přijímání úplatku, podplácení, nepřímého úplatkářství,
podvodu, úvěrového podvodu, včetně případů, kdy jde o přípravu
nebo pokus nebo účastenství na takovém trestném činu, nebo došlo k
zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o
právnickou osobu, musí tento předpoklad splňovat statutární orgán
nebo každý člen statutárního orgánu a je-li statutárním orgánem
dodavatele či členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba,
musí tento předpoklad splňovat statutární orgán nebo každý člen
statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či
žádost
o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své
organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat
vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento
základní kvalifikační předpoklad musí dodavatel splňovat jak ve
vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa
podnikání či bydliště,
b) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková
podstata souvisí s předmětem podnikání dodavatele podle zvláštních
právních předpisů nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání
takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tuto
podmínku splňovat statutární orgán nebo každý člen statutárního
orgánu a je-li statutárním orgánem dodavatele či členem
statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí tento
předpoklad splňovat statutární orgán nebo každý člen statutárního
orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o
účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační
složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených
osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní
kvalifikační předpoklad musí dodavatel splňovat jak ve vztahu k
území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či
bydliště,
c) který nenaplnil skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže formou
podplácení podle zvláštního právního předpisu,
d) na jehož majetek není prohlášen konkurs nebo návrh na prohlášení
konkursu nebyl zamítnut pro nedostatek majetku dodavatele nebo vůči
němuž není povoleno vyrovnání nebo zavedena nucená správa podle
zvláštních právních předpisů,
e) který není v likvidaci,
f) který nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v
České republice, tak
v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele,
g) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné
zdravotní pojištění, a to jak v České republice, tak v zemi sídla,
místa podnikání či bydliště dodavatele,
h) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální
zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak
v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště
dodavatele, a
i) který nebyl v posledních 3 letech pravomocně disciplinárně
potrestán či mu nebylo pravomocně uloženo kárné opatření podle
zvláštních právních předpisů, je-li podle § 54 písm. d) zákona
požadováno prokázání odborné způsobilosti podle zvláštních
právních předpisů; pokud dodavatel vykonává tuto činnost
prostřednictvím odpovědného zástupce nebo jiné osoby odpovídající
za činnost dodavatele, vztahuje se tento předpoklad na tyto osoby.
(2) Dodavatel prokazuje splnění základních kvalifikačních
předpokladů podle odstavce
1 ve smyslu znění § 62 odst. 2 zákona předložením čestného
prohlášení. Z obsahu čestného prohlášení musí být zřejmé, že
dodavatel splňuje příslušné základní kvalifikační předpoklady
požadované veřejným zadavatelem.
(3) Zájemce je v nabídce povinen prokázat splnění profesních
kvalifikačních předpokladů dle § 54 zákona. Splnění profesních
kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel, který předloží
a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z
jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán,
b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních
předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky,
zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či
licenci,
Výpis z obchodního rejstříku nesmí být k poslednímu dni, ke kterému
má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních
dnů.
Uchazeč prokáže splnění kvalifikace v originálním vyhotovení
nabídky, v kopii postačí pouze fotokopie těchto dokladů.
(4) Prokázání ekonomických a finančních kvalifikačních
předpokladů
Dokladem dle § 55 odst. 1 písm. b) zákona – rozvahou za poslední
účetní období
(v případě kalendářního roku je účetním obdobím pro účely této
veřejné zakázky rok 2006). Svoji ekonomickou způsobilost prokáže
uchazeč tím, že jeho výsledek hospodaření za dokládané účetní
období, bude mít kladnou hodnotu.
(5) Prokázání technických kvalifikačních předpokladů
Doklady dle § 56 odst. 2 písm. a) a e) zákona
- seznamem min. tří významných služeb obdobného charakteru jako tato
veřejná zakázka, poskytnutých dodavatelem v rocích 2004 - 2006 v
hodnotě každé z nich nejméně 1 mil. Kč bez DPH s uvedením jejich
rozsahu a doby plnění. Přílohou tohoto seznamu musí být
1. osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby
poskytovány veřejnému zadavateli, nebo
2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné
osobě než veřejnému zadavateli, nebo
3. čestné prohlášení dodavatele, pokud byly služby poskytovány jiné
osobě než veřejnému zadavateli a není-li současně možné
osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů
spočívajících na její straně
Tato osvědčení musí zahrnovat název a adresu objednatele, cenu
plnění, dobu plnění, věcný rozsah plnění.
- osvědčením o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele nebo
vedoucích zaměstnanců dodavatele nebo osob v obdobném postavení a osob
odpovědných za poskytování příslušných služeb - dokladem
osvědčující odbornou znalost systému Honeywell.
II. Variantní řešení
Variantní řešení zadavatel v rámci podání nabídky
nepřipouští.
III. Překročení nabídkové ceny
Nabídková cena je uvedena jako cena nejvýše přípustná a aktuální
pro realizaci v daném místě a čase. Tato cena bude překročitelná
pouze z důvodů na straně zadavatele, a to zejména z důvodů
zadavatelem písemnou formou vyžádaného zvýšení požadovaných
standardů.
IV. Způsob hodnocení nabídek
Veřejná zakázka bude zadána podle základního hodnotícího kritéria
ekonomické výhodnosti nabídky. Hodnocení nabídek hodnotící komisí
bude provedeno bodovací metodou podle dílčích kritérií, která jsou
uvedena jak ve výzvě k podání nabídek ve zjednodušeném podlimitním
řízení včetně jejich vah tak níže v Zadávací dokumentace. Pro
hodnocení nabídek bude použita bodovací stupnice v rozsahu 0 až 100.
Podle vhodnosti nabídky v jednotlivých kritériích hodnocení bude
přiřazen odpovídající počet bodů. Jednotlivá bodová ohodnocení
nabídek budou vynásobena příslušnou vahou daného kritéria. Na
základě součtu výsledných hodnot jednotlivých kritérií bude
stanovena výsledná užitná hodnota nabídky. Nabídka s nejvyšším
dosaženým váženým bodovým ohodnocením bude hodnotící komisí
vyhodnocena jako nejvhodnější.
Dílčí kritéria:
výše cenové nabídky 65%
záruční podmínky vč. délky záruční doby 20%
režim provádění prací (podíl práce o
sobotách a nedělích a mimo běžnou pracovní dobu) 15%
V. Ostatní
• Obsah a hlavní myšlenky uvedené v zadávací dokumentaci považuje
zadavatel za své duševní vlastnictví a nesmějí být bez jeho svolení
kopírovány nebo jinak předávány třetím stranám ani použity za
jiným účelem než je toto zadávání veřejné zakázky.
• Jednotlivé oddíly (1 až 8) v obálce s nabídkou vč. všech
ostatních dokladů budou odděleny bočními popiskami.
• Uchazeč uvede v nabídce adresu pro písemný styk v průběhu
zjednodušeného podlimitního řízení. Nebude-li na této adrese
doporučená zásilka uchazečem převzata, bude přesto považována za
doručenou.
• Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni je
stanovena zadavatelem ve smyslu znění § 43 odst. 2 zákona na 60
kalendářních dnů. Počíná běžet okamžikem skončení lhůty pro
podání nabídek a končí dnem doručení oznámení zadavatele
o výběru nejvhodnější nabídky. Zadávací lhůta se prodlužuje
uchazečům, s nimiž může zadavatel v souladu s tímto zákonem
uzavřít smlouvu, až do doby uzavření smlouvy podle § 82 odst. 3
zákona nebo do zrušení zadávacího řízení.
• Ve smyslu znění § 44 odst. 9 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných
zakázkách, ve znění pozdějších předpisů zadavatel připouští
použití i jiného, kvalitativně a technicky obdobného řešení v
případě, kdy je v zadávací dokumentaci popsán předmět veřejné
zakázky s použitím odkazů na obchodní firmy, názvy, specifická
označení výrobků či služeb, která platí pro určitého podnikatele
nebo jeho organizační složku za příznačné. Při využití této
možnosti uvede uchazeč jednoznačnou věcnou a cenovou specifikaci
takového řešení s vyjádřením odlišnosti jím nabízeného jiného,
kvalitativně a technicky obdobného řešení oproti zadavatelem
použitého řešení uvedeného v zadávací dokumentaci. Uchazeč může
poskytnout pouze jedno řešení bez použití jakékoliv další
varianty.
Zpracovatel textové části zadávací dokumentace: Tercier, spol. s r.
o.,
Praha 5, Radlická 61
tel. 251119223 - 5
tel./fax. 251556722
e-mail: info@tercier.cz
Přílohy zadávací dokumentace:
1. CD obsahující textovou část zadávací dokumentace, krycí list
nabídky a tabulku č. 1
Veřejná zakázka č. 30/07
Tabulka č. 1 – Celková nabídková cena
Celková nabídková cena bez DPH (Kč)
DPH 19 % (Kč)
Celková nabídková cena včetně DPH (Kč)
Datum: …………………..
Vypracoval: ……………………….
Podpis: …………………………
Kontaktní osoba: Ilona Zadražilová, telefon: 251119224, fax: 251119224
Výzva uveřejněna/odeslána: 22.10.2007
Termín pro podání nabídek: 07.11.2007 08:30:00
Obálky otevřeny dne: 07.11.2007 09:00:00, protokol
Hodnocení nabídek dne: 12.11.2007, pořadí firem
Smlouva s firmou IDEA BUILDING s.r.o. podepsána dne: 01.12.2007 za 3 137 117 Kč